top of page
  • Foto van schrijverLANN

Van waarde zijn

Content & Strategie, daar hebben we ons deze eerste lentedag over gebogen. Als loopbaanadviseurs zijn we meestal gericht op onze klanten en hoe zij sociale media kunnen inzetten om een baan te vinden. Nu stond onze eigen praktijk centraal. Wat doen wij zelf met de sociale media en hoe kunnen we daarmee van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten?

Stéfanie Herstel van The Content Society nam ons mee in een inspirerend verhaal over hoe het werkt. We zaten regelmatig met onze oren te klapperen. Wat moet je veel weten en kunnen om dit goed te doen! Misschien zijn loopbaanadviseurs van nature wel mensen die liever wat op de achtergrond blijven. Nu leerden we dat zichtbaarheid cruciaal is in deze tijd. Wij sputterden nog wat en zeiden dat we er niet van houden om onszelf op de borst te kloppen of te roepen wat we allemaal doen. Toen we inzagen dat het er vooral om gaat dat (mogelijke) klanten zich een een beeld kunnen vormen van wie wij zijn, raakten we al wat meer overtuigd. Het besef dat we, als we onze kennis en ideeën delen, iets bijdragen aan de wereld van werk, haalde ons helemaal over de streep. Van betekenis zijn, dat is immers wat we willen.




bottom of page